Hulp bij inloggen

Heb je hulp nodig bij het inloggen op Mijn VGZbewuzt? Wij helpen je graag op weg.

Zo log je in op Mijn VGZbewuzt

Je kunt op 2 manieren veilig inloggen op Mijn VGZbewuzt.

 

Inloggen met DigiD en sms-controle

Met je DigiD en sms-controle log je veilig in op Mijn VGZbewuzt. Op de website van DigiD lees je bij 'Manieren van inloggen' hoe je inlogt met een sms-code. 

Inloggen met de DigiD app

Log in met de DigiD app en een eigen pincode.

Veelgestelde vragen over inloggen op Mijn VGZbewuzt

  • Zo vraag je een DigiD aan:

    • Vraag je DigiD aan op de website van DigiD
    • Houd hiervoor je burgerservicenummer bij de hand
    • Activeer de sms-controle bij je aanvraag
    • Voeg een telefoonnummer en e-mailadres toe bij je aanvraag
    • Onthoud je gebruikersnaam en wachtwoord goed. Deze heb je nodig om je DigiD te activeren
    • Binnen 3 werkdagen ontvang je een brief thuis met een activeringscode
  • Woon je in het buitenland en heb je de Nederlandse nationaliteit? Dan kun je een DigiD aanvragen. Had je al een DigiD voordat je verhuisde naar het buitenland? Dan kun je die gewoon blijven gebruiken.

    Je vindt meer informatie op de website van DigiD. Zoek hiervoor op 'buitenland'.

  • Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.

  • Zie je het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruik je misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.

    Informatie over mogelijke oorzaken vind je op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.

  • We snappen dat je gegevens over jouw gezondheid extra goed wilt beschermen. Daarom heeft DigiD nu een ID-check. Je voegt dan een extra controle toe aan de DigiD app met jouw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Weten hoe dit werkt? Je vindt alle informatie hierover op de website van DigiD.

    Goed om te weten: ook zonder de ID-check zijn jouw gegevens veilig.