Heb je hulp nodig bij het inloggen op Mijn VGZbewuzt? Wij helpen je graag op weg.
Je kunt op 2 manieren veilig inloggen op Mijn VGZbewuzt.
Graag leggen we je uit hoe je de sms-controle kunt aanvragen. Lees meer over de sms-controle aanvragen.
Je kunt ook een sms-controle aanvragen op je vaste telefoon. We vertellen je graag hoe dat werkt. Lees meer sms-controle vaste telefoon aanvragen.
Het kan zijn dat je een ander telefoonnummer hebt geregistreerd in Mijn DigiD. Of dat je de sms-controle nog niet hebt geactiveerd. Lees meer over sms-code niet ontvangen.
Zo vraag je een DigiD aan:
Woon je in het buitenland en heb je de Nederlandse nationaliteit? Dan kun je een DigiD aanvragen. Had je al een DigiD voordat je verhuisde naar het buitenland? Dan kun je die gewoon blijven gebruiken.
Je vindt meer informatie op de website van DigiD. Zoek hiervoor op 'buitenland'.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Bekijk de mogelijke oplossingen op de website van DigiD bij 'Hulp & Contact'.
Zie je het inlogscherm van DigiD niet? Dan gebruik je misschien verouderde software die niet meer voldoet aan de beveiligingseisen van DigiD.
Informatie over mogelijke oorzaken vind je op de website van DigiD op de pagina 'Hulp & Contact' onder 'Foutmeldingen'.
We snappen dat je gegevens over jouw gezondheid extra goed wilt beschermen. Daarom heeft DigiD nu een ID-check. Je voegt dan een extra controle toe aan de DigiD app met jouw paspoort, rijbewijs of identiteitskaart. Weten hoe dit werkt? Je vindt alle informatie hierover op de website van DigiD.
Goed om te weten: ook zonder de ID-check zijn jouw gegevens veilig.